dilluns, 12 de març del 2012

Com m'agrada!!!!!


 

Avui m'he aixecat contenta, amb molts projectes al cap, i mirant per la red, bé pel facesbook una de les noticies era un nou bloc ( http://laluaartesania.blogspot.com/) a on imparteixen tallers. Per mi la noticia més sorprenent es veure una feina meva en aquest bloc. Fa molta il·lusió perquè si està penjada com Imatges de diferents tècniques es perquè agrada i es un bon exemple d'exercici, sinó haguessin ficat un altre foto, no??? i més si no es creació d'ells, també penso, com ha arribat aquesta imatge?? Es tindria que demanar permís per publicar-la, o com a mínim ficar referència d'on la treuen o qui es l'autor?? En el fons m'és igual, m'ha agradat molt veure el meu projecte.
Gràcies per aquest moments!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada