divendres, 9 de novembre del 2012

Taller Art Journal - Canvas



Realitzat per la Montse Portellano


Preparats per crear??
Avui  hem fet un taller d'art journal Canvas 38x46 cm, si si es una mida gran, d'aquesta manera treballem amb un format que no estem acostumats.
Montse a començat molt bé, animada, contenta, agafant el gesso, les plantilles, tintes i anava fent mica en mica, i tot d'una... la veus que no es el que vol, que havia anat treballant per parts i no com un tot. Una expressió de S.O.S , això no es tan fàcil com sembla!!!!
A vegades es important fer aquella pausa per pensar... que em passa, que es el que no m'agrada, i això hem fet, em pres un té boníssim que ella mateixa a portat, em comentat que es pot fer i com hem de treballar, i desprès de la pausa, la seva feina a fet un gir de 180º, els colors, les textures, el seu somriure i la sensació que ara si que estic fent el que vui, i voilà!!!... a sortit en un no res.

Només en cal felicitar-te per aquesta feina, i ara pel següent que veuràs que et sortirà més fàcilment. 
Montse amb ell teu permis !! He trigat tant en actualitzar el blog que ja n'ha fet un altre, us deixo el seu blog perque li dongueu un cop d'ull http://racodescrap.blogspot.com.es

1 comentari: