dissabte, 4 de maig del 2013

Taller amb la Cuchy














 Lo bueno se hace esperar
Aquest dissabte 4 de Maig vaig anar a fer un taller amb la Cuchy a Scraphouses, i ... m'ha encantat!!!! Tot un dia, un taller que vaig gaudir plenament, bona companyia , tintes, gesso, risas i un ambient molt, molt creatiu. Ahhh i l'entrepà de truites del bar del costat mmmmmhhh que bo!!!!
Semblava una nena petita amb sabates noves. El taller ple de tècniques, un taller molt senzill però això es només gracies a la Cuchy que tot ho fa fàcil. 
Em va enamorar els Pan Pastels, uff quins colors més vius, i lo que es pot fer, un altre cosa es que surti però segur que es qüestió de practicar, practicar...

No vaig fer moltes fotos, no era compatibles les meves mans brutes amb el mòbil. però alguna si que vaig fer.
Aquest àlbum encara ho tinc que acabar, però aquí us deixo una petita mostra.
Moltes gràcies a totes per fer que el dia fos fantàstic i especialment a Cuchy.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada